Garanciális feltételek

Megbízhatóság, minőség és a vásárlók elégedettsége elsődlegesek számunkra! Tudjuk, hogy a jó minőség és megbízhatóság a vásárlóknak is fontos. Mivel jó minőségű bicikliket árulunk versenyképes áron, így a használók elégedettsége kulcsfontosságú. Ha szeretik a tőlünk vásárolt kerékpárokat, alkatrészeket és kiegészítőket, akkor visszatérő ügyfeleink lesznek. Ennek érdekében igyekszünk a bizalmat kiérdemelni. Ha mégis bármi gond lenne a termékünkkel, akkor igyekszünk azt minél kedvezőbben és gyorsan megoldani.

A nyugalmad érdekében minden új Reid biciklinél vállalunk:

  • Élethosszig garanciát a vázra és a merev villára
  • Egy év garanciát a Shimano alkatrészekre és a Mavic Aksium kerekekre
  • Egy évig jótállunk minden nem kopó alkatrészre
  • Ezeken kívül egy évig INGYEN szervizelést is vállalunk a fent említett részekre a bolt műhelyében.

Kisbetűs: A garancia csak a kerékpár eredeti tulajdonosára érvényes, és nem átruházható. Ha a termék hibája már átvételkor is megvolt, akkor szívesen kicseréljük a terméket, vagy visszatérítjük az árát. Ennek feltétele, hogy 30 napon belül értesüljünk erről. Ha lehet, akkor még az eredeti csomagolásban, más sérülésektől mentesen jusson vissza hozzánk a kerékpár. Helytelen összeszerelés, vagy karbantartás kizárhatja a garanciaérvényesítést. Kopó alkatrészekre, úgymint gumiköpeny, gumibelső, fékpofa és bowdenek, nem vonatkozik a garancia. Persze bármikor szívesen segítünk ezekben is. A szállítási díj és a munkadíj nem része a garanciának. Kicseréljük vagy kijavítjuk, ha a váz gyári hibás. A felületi rozsdásodásra nem vonatkozik a garancia. A szerkezeti rozsdára viszont igen, mert az veszélyeztetheti a biztonságot, azonban, ha nyilvánvaló hanyagság vagy szándékosság eredményezte a rozsdásodást, akkor az a garanciaérvényesítés akadálya lehet. Ha a kerékpárt már nem ugyanazzal a vázzal gyártják, akkor olyanra tudjuk csak kicserélni.

Teendő garancia érvényesítéskor

Ha gond van a bicikliddel, akkor mi segítünk megoldani.

  • A webshopon történt vásárlás esetén is a bolt értesítendő akár e-mailben, akár telefonon.
  • Legcélszerűbb bejönni az üzletünkbe.
  • Legjobb, ha rendelkezésre állnak
    • a rendelés adatai,
    • a hiba leírása,
    • és esetleg egy fotó is a problémás részről, hogy mielőbbi megoldást tudjunk ajánlani.

Az e-mail cím: info@sydneybiciklik.hu